Робота з обдарованими учнями

Рекомендації вчителям
Чотири „необхідно":
  • Виражати подив і захоплення всім, що роблять і говорять діти під час виконання творчих завдань.
  • Вживати такі слова, як "молодець", "прекрасно", "добре", "відмінно", "блискуче".
  • Не дозволяти собі критикувати особистість учня у присутності інших.
  • Оцінюючи результати діяльності учнів, знаходити позитивне, саме на позитивне звертати увагу.

Алгоритм роботи вчителя
з обдарованою дитиною (українська література)
1. План роботи.    
2. Опрацювання критичного матеріалу:
>      вивчення біографії письменника;
>      складання  хронологічної  таблиці  життєвого  і  творчого шляху письменника;
> добирання цікавого матеріалу, фактів;
>  написання реферату.
3. Вивчення творчості письменника:
>      ознайомлення з текстовим матеріалом;
>      аналіз прочитаного твору;
>      порівняльна характеристика образів героїв твору;
>      виписування цитат до образів;
>      аналіз використаних описів у творі;
>      складання плану твору;
>             аналіз художніх засобів, використаних у творі.
4. Ознайомлення з іншими творами письменника (читання, аналіз).
5. Виконання творчих завдань:
>  складання кросвордів до творчості письменника;
> складання кросвордів до вивчених творів;
>      створення презентації  життєвого і творчого шляху письменника;
>      створення презентації творів письменника;
>      складання словничка невідомих слів до твору;
>      складання питань до художнього твору, до вірша;
>             складання    тестів    для    перевірки    знань    з    біографії
письменника, змісту твору.
6. Опрацювання матеріалу з теорії літератури.
7. Виконання   практичних   завдань   з   теорії   літератури   (наведення прикладів з різних творів).
8. Написання твору за творчістю вивченого письменника.
9. Захист творчої роботи.
Алгоритм
роботи вчителя з обдарованою дитиною
(українська мова)
1. Самоосвіта вчителя.
2. Детальне вивчення програми.
3. Складання плану роботи з обдарованою дитиною.
4. Вивчення недоліків у навчанні.
5. Поглиблене вивчення теоретичного матеріалу.
6. Виконання практичних завдань за вивченим матеріалом.
7. Самостійне опрацювання додаткових джерел.
8. Виконання творчих завдань:
>      складання ребусів;
>      складання кросвордів;
>      складання цікавих завдань;
>       складання тестових завдань.
9. Виконання завдань з розвитку мовлення:
>      написання лінгвістичних казок;
>      написання творів різних типів;
>      складання творчих завдань з розвитку мовлення;
>      складання діалогів.
10. Створення презентації з теми.
11. Аналіз виконаної роботи (самоосвітньої діяльності), усунення помилок, наведення власних прикладів.
12. Контрольна робота за темою.
13. Аналіз контрольної роботи.

Немає коментарів:

Дописати коментар