Рекомендації вчителям
Чотири „необхідно":
- Виражати подив і захоплення всім, що роблять і говорять діти під час виконання творчих завдань.
- Вживати такі слова, як "молодець", "прекрасно", "добре", "відмінно", "блискуче".
- Не дозволяти собі критикувати особистість учня у присутності інших.
- Оцінюючи результати діяльності учнів, знаходити позитивне, саме на позитивне звертати увагу.
Алгоритм роботи вчителя
з обдарованою дитиною (українська література)
1. План роботи.
2. Опрацювання критичного матеріалу:
> вивчення біографії письменника;
> складання хронологічної таблиці життєвого і творчого шляху письменника;
> добирання цікавого матеріалу, фактів;
> написання реферату.
3. Вивчення творчості письменника:
> ознайомлення з текстовим матеріалом;
> аналіз прочитаного твору;
> порівняльна характеристика образів героїв твору;
> виписування цитат до образів;
> аналіз використаних описів у творі;
> складання плану твору;
> аналіз художніх засобів, використаних у творі.
4. Ознайомлення з іншими творами письменника (читання, аналіз).
5. Виконання творчих завдань:
> складання кросвордів до творчості письменника;
> складання кросвордів до вивчених творів;
> складання кросвордів до вивчених творів;
> створення презентації життєвого і творчого шляху письменника;
> створення презентації творів письменника;
> складання словничка невідомих слів до твору;
> складання питань до художнього твору, до вірша;
> складання тестів для перевірки знань з біографії
письменника, змісту твору.
6. Опрацювання матеріалу з теорії літератури.
7. Виконання практичних завдань з теорії літератури (наведення прикладів з різних творів).
8. Написання твору за творчістю вивченого письменника.
9. Захист творчої роботи.
Алгоритм
роботи вчителя з обдарованою дитиною
(українська мова)
1. Самоосвіта вчителя.
2. Детальне вивчення програми.
3. Складання плану роботи з обдарованою дитиною.
4. Вивчення недоліків у навчанні.
5. Поглиблене вивчення теоретичного матеріалу.
6. Виконання практичних завдань за вивченим матеріалом.
7. Самостійне опрацювання додаткових джерел.
8. Виконання творчих завдань:
> складання ребусів;
> складання кросвордів;
> складання цікавих завдань;
> складання тестових завдань.
9. Виконання завдань з розвитку мовлення:
> написання лінгвістичних казок;
> написання творів різних типів;
> складання творчих завдань з розвитку мовлення;
> складання діалогів.
10. Створення презентації з теми.
11. Аналіз виконаної роботи (самоосвітньої діяльності), усунення помилок, наведення власних прикладів.
12. Контрольна робота за темою.
13. Аналіз контрольної роботи.
Немає коментарів:
Дописати коментар